Vrijwilligerswerk bij de Gooise Ark

Ben jij op zoek naar leuk Vrijwilligerswerk en werk je graag met dieren en mensen dan zijn wij opzoek naar jouw!!!

Gastheer/vrouw

Op de kinderboerderij ’t Mouwtje en de Pluimgraaf hebben wij de mogelijkheid, voor bezoekers om een kopje koffie of iets lekkers voor de kinderen te kopen. Hiervoor zijn wij opzoek naar een gastheer/gastvrouw die aanspreekpunt is voor bezoekers, kleine versnapering verkoopt, de binnenruimte schoon houdt en oogje in het zeil houdt.

Onderhoudsmedewerker / klusjesman

Bij het in stand houden van de kinderboerderijen en hertenkampen speelt onderhoud een belangrijke rol. Dagelijks wordt er gewerkt aan het onderhoud van alle gebouwen en de omliggende terreinen.

Onderhoudswerkzaamheden houden o.a. in:

• Schoonhouden weides/stallen/hokken etc;
  • Algemeen onderhoud gebouwen, dierverblijven, afrastering etc;
  • Onderhoud terrein; maaien, bladblazen, snoeien etc;
  • Het doen van kleine klusjes;
  • Schilderen;
  • Nieuwe projecten ontwikkelen.

Wij zoeken mensen voor 7 dagen in de week ma t/m zo

Voor meer informatie neem contact op met onze medewerkers via info@degooiseark.nl